Beauty - Dutch News

Tried & Tested: Teeth whitening strips van Smile lab

Witte tanden zonder een grote behandeling in te plannen? Het Zweedse merk Smile lab Cosmetics is een hit in Scandinavie en niet onopgemerkt gebleven bij mijn vriendinnen. Nadat Nederlandse bloggers,  waaronder Claartje Rose meerdere malen op social media verscheen met haar picture perfect smile moesten wij het ook proberen.  Smile lab Cosmetics komt uit Stockholm en de verpakking ziet er  helemaal scandi-cool uit. Smile lab biedt een product lijn geheel gericht op een stralend witte lach. Met innovatieve teeth whitening strips kun je dus in een handomdraai je tanden bleken. De thuis methode is super snel en effectief en perfect voor moms als ik. Ik ben altijd een beetje bang voor dit soort dingen maar Smile lab is ontwikkeld door tandartsen dus helemaal veilig.smilelab-janine-the-mom

Het pakket bevat 15 zakjes met daarin strips voor zowel het boven als het onder gebit. Je kunt er voor kiezen om de kuur in 7 of in 14 dagen te doen. Bij 7 dagen plak je twee keer dag de strips voor een half uur op je tanden en bij 14 dagen doe je dit 1 keer per dag. Daarnaast kun je de strips ook los gebruiken voor een touch up wanneer je een feestje hebt.

smilelab-janine-the-mom-1

De strips zijn super makkelijk aan te brengen en eigenlijk kun je gewoon verder waar je mee bezig was. Het enige is dat je even een half uurtje niet mag eten of drinken. Je kunt de strips ook gemakkelijk gebruiken wanneer je onder de douche staat of tijdens het opbrengen van je make-up. Wanneer de inwerktijd is verstreken haal je de strips weer van je tanden af en poets je even goed na zodat alle gel van je tanden is verwijderd. Ik heb weleens gehoord dat whitening strips vaak een vies smaakje hebben maar bij Smile lab proef je eigenlijk niets dus dat is super fijn. De strips blijven goed zitten en in de box vind je trouwens ook een super handig meeneem doosje voor op reis.

smilelab-janine-the-mom-2

Na 1 sessie zag ik meteen al verschil en onmiddels ben ik 7 dagen verder en ben ik echt heel tevreden! Hello white smile!

Smile lab is al een tijdje verkrijgbaar via hun eigen webshop maar het grote nieuws is dat Smile lab sinds een paar weken ook verkrijgbaar is bij de Etos! Lekker makkelijk! Op dit moment heeft Etos de Beauty Mania weken en kun je Smile lab kopen met 25% korting en daarnaast kun je ook een gratis sample ophalen om te testen.

En dan hier het resultaat…….(Deze tas krijg je er trouwens gratis bij #justkidding).

smilelab-janine-the-mom-3